Reklamace

Zákazník má právo zakoupené zboží reklamovat. Pokud však chcete Vámi zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím o této skutečnosti informujte, ať už prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky (viz. kontakty).

Přišlo Vám poškozené / rozbité svítidlo? Prosím, informujte nás o tom ihned po převzetí zboží a zašlete nám na email: info@profisvitidla.cz fotky poškozeného svítidla, je však potřebné, aby jste nám vyfotili i uložení svítidla v krabici, včetně výplně, ktorá fixovala svítidlo.

Naši pracovníci Vás budou následně informovat zda je možné poslat pouze náhradní díl.

Pokud je zboží poškozené tak, že není možné poslat náhradní díl, nebo zboží nefunguje a je třeba jej odeslat k nám, prosím dohodněte si s našimi pracovníky některý z těchto forem předání svítidla na reklamaci:

1. Zboží zabalte se všemi náležitostmi a příbalovými letáky, tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a označte balík reklamačním štítkem, který Vám pošleme do mailu a balík předejte na nejbližším odběrném místě Zásilkový.

2. Reklamované zboží nám po dohodě můžete poslat na adresu J. Palacha 118/12, 69002 Břeclav, ČR. 

Opodstatněné reklamace se budeme snažit vyřídit, v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží podle zákona č. 634/1992 Sb.

 

Obrázky respektive fotky jsou pouze ilustrační a samotný zboží se může ve skutečnosti mírně lišit například odstínem barvy. Může to být způsobeno jiným světlem v domácnosti oproti fotokomory nebo odstínem výrobní šarže produktu. Tato skutečnost není důvodem k reklamaci.

  • Pokud nám posíláte svítilna na reklamaci balík musí vždy obsahovat:
  • Doklad o koupi
  • Čitelně popsanou závadu a způsob jak se projevuje
  • Zboží musí být zasláno se všemi jeho součástmi, se kterými byl dodán, bez případných znečištění
  • Prodávající neručí za škody způsobené na zboží neodbornou manipulací, nedbalým zacházením, případně působením vis major, tj vnějších událostí, které nemají svůj původ v řízení účastníků smlouvy a jejich vznik nemohli účastníci nijak ovlivnit.

 

Pred zaslaním zboží nám vždy zavolejte anebo napište e-mail a popište chyby, často se reklamace dají řešit i zaslaním náhradního dílu!

Děkujeme za spolupráci. 

Vaše profisvitidla.cz

Reklamační formulář

Platobne metody