Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní a dodací podmínky a reklamační řád

Milí zákazníci,

internetový obchod profisvitidla.cz je zásilkovou službou společnosti profisvitidla.cz s.r.o.
V této části bychom Vás chtěli upozornit na některé skutečnosti, které byste měli před uskutečněním nákupu zvážit, aby se předešlo vzniku případným nedorozuměním.

V první řadě Vás chceme upozornit, že ceny, které uvádíme u výrobků jsou včetně DPH 21%.

Zároveň Vás chceme upozornit, že dodací lhůty, které při výrobcích uvádíme jsou pouze orientační a závisí od konkrétního dodavatele. Společnost profisvitidla.cz nedisponuje vlastními skladovými zásobami. Obrázky respektive fotky jsou pouze ilustrační a samotný zboží se může ve skutečnosti mírně lišit například odstínem barvy. Může to být způsobeno jiným světlem v domácnosti oproti fotokomoře nebo odstínem výrobní šarže produktu. Tato skutečnost není důvodem k reklamaci.

Obrázky uvedené u jednotlivých typů svítidel jsou pouze ilustrační, zakoupené svítidlo se proto může do určité míry lišit od svítidla uvedeného na obrázku.

Jednotlivé body všeobecných obchodních a dodacích podmínek a reklamačního řádu:

1. Objednávka

  • Kupní smlouva:

Kupní smlouvou se rozumí smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu. Vzniká závazným potvrzením Vaší objednávky, přičemž akceptujeme i objednávky zaslané e-mailem.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Spotřebitel je ten, kto kupuje zboží na svou osobní spotrebu teda mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

Podnikatel je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená ve vešobecních obchodních podmínkách pro podnikatele.

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito všeobecními obchodními podmínkami.

  • Ověření platnosti objednávky v případě vyšší částky:

Objednávky nad 7 660,80 Kč bez DPH mohou být telefonicky ověřovány z důvodu, aby nedošlo k případnému falešnému objednání na Vaši adresu nebo k chybě při objednaném množství.
Při objednávkách nad 25 536,00 Kč bez DPH může prodejce vyžadovat zaplacení zálohy až do výše 50% hodnoty objednaného zboží.
Objednávka se začíná realizovat až po připsání peněz na účet společnosti profisvitidla.cz s.r.o. .

  • Výpočet výše slevy:

Výše slevy se vypočítavá z ceny objednaného zboží, přičemž cena dopravy se do výpočtu slevy nezapočítává!

  • Dostupnost objednaného zboží:

Skladové zásoby a doba dodání jsou orientační údaje a mohou se kdykoliv změnit.

2. Storno objednávky

K stornu objednávky může dojít dvěma způsoby.

  • Storno ze strany kupujícího:

Zákazník má právo objednávku stornovat do 2 hodin od přijetí e-mailu s potvrzením o přijetí jeho objednávky na emailové adrese info@profisvitidla.cz nebo telefonicky na čísle: +420 511 146 642. Po tomto termínu může zákazník objednávku zrušit pouze v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.

  • Storno ze strany prodávajícího:

Internetový obchod profisvitidla.cz si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • objednávku nebylo možné ověřit (chybně zadané telefonní číslo, opakovaně nedostupné telefonní číslo, zákazník neodpovídá na maily, atd..)
  • zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila cena. Pokud tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník zaplatil celou nebo část ceny výrobku, tato mu bude do 14-ti dnů vrácena zpět na jeho účet.

 

3. Záruční podmínky

Na všechny svítidla zakoupené přes náš internetový obchod www.profisvitidla.cz Vám automaticky prodloužíme záruku až na 3 roky! Prodloužená záruka se nevztahuje na žárovky zakoupené přes profisvitidla.cz, kde platí standardní záruka 2 roky.

Záruka se nevztahuje na žárovky, které jsou součástí balení svítidla, nakolik tyto žárovky jsou pouze reklamními předměty výrobců. Záručná lhůta začína plynout ode dne převzetí zboží zákazníkem. V této souvislosti si Vás dovolujeme upozornit, že světelné zdroje, které jsou dodávány spolu se svítidly jako jejich součást, představují reklamní předměty, kterými výrobci v některých případech doplňují vzhled svítidla. Nejsou automaticky součástí každého svítidla, nejsou klasifikovány jako zboží, a proto nejsou zohledněny ani v ceně svítilny. Protože nesmí být uvedeny na trh jako elektrospotřebiče, není na ně poskytována ani záruka. Na LED světelné zdroje zakoupené v našem internetovém obchodě se záruka samozřejmě vztahuje.

 

4. Doprava v rámci České republiky

V současnosti poskytujeme našim zákazníkům doručení jejich objednávky prostřednictvím kurýrní společnosti:

Doprava kurýrní společností UPS - InTime: Platba kartou není možná ! 

Cena dopravy se vypočítá podle hodnoty objednaného zboží a způsobu platby jsou následovně:

  • Hodnota objednávky do 2000 Kč s DPH : 175,00 Kč s DPH
  • Hodnota objednávky od 2001 Kč s DPH : ZDARMA

Zásilkovna:

Zboží, které jste si u nás objednali Vám je možné doručit i na více než 300 odběrných míst společnosti Zasilkovna.cz.

Seznam těchto odběrných míst naleznete zde: Z-point.cz

A jak to funguje? Jednoduše! Vy si zvolíte odběrné místo, které Vám nejvíce vyhovuje, my Vám tam Vámi objednané zboží odešleme. Jakmile konkrétní odběrné místo naskladní Vaše zboží bude Vás kontaktovat. Vaši objednávku si tak můžete vyzvednout do max. 7 kalendářních dnů. Cena této formy dopravy se počítá nasledovně:

  • Hodnota objednávky do 1000 Kč s DPH : 75,00 Kč s DPH
  • Hodnota objednávky od 1001 Kč s DPH : ZDARMA

UPOZORNĚNÍ!: Nepoškozenost a kompletnost zásilky si zkontrolujte IHNED po obdržení od pracovníka kurýrní služby. V případě poškození sepište s pracovníkem kurýrní služby zápis o poškození zásilky a nás prosím okamžitě kontaktujte. Poškození zboží musí být naši společnosti nahlášeno NEJPOZDEJI do 24 HODIN od převzetí zboží. Neskorší nahlásení vnějšího poškození zboží nebude akceptováno. Nepoškozený obal ještě nemusí znamenat, že i křehký obsah není poškozen!!!


5. Možnosti plateb

  • Platba na dobírku, je zpoplatněna částkou 27,00 Kč s DPH, která se přičte k dopravním nákladům
  • Internetbanking - na náš účet ve FIO Banka CZ. Tato služba není zpoplatněna. Při platbě je nutné uvést Vaše jméno a příjmení, přidělený variabilní symbol - je totožný s číslem objednávky, aby bylo možné přiřadit platbu. Platbu je možné provést z kterékoliv banky. Platbu prosím proveďte ihned po zadání objednávky na bankovní účet: FIO Banka CZ 2800753579/2010
  • Platba předem na účet, není zpoplatněna. Postup je jako při platbě přes internetbanking.
  • PayPal - platba přes oblíbený mezinárodní portál PayPal. Není nutné mít založený účet, dá se platit i embassovanou debetní kartou nebo kreditní kartou. Tento způsob platby není zpoplatněn.

6. Reklamační řád

Zákazník má právo zakoupené zboží reklamovat. Pokud však chcete Vámi zakoupené zboží reklamovat, předem nás prosím o této skutečnosti informujte, ať už prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky (viz. kontakty).

Přišlo Vám poškozené / rozbité svítidlo? Prosím, informujte nás o tom ihned po převzetí zboží a zašlete nám na email: info@profisvitidla.cz fotky poškozeného svítidla, je však potřebné, aby jste nám vyfotili i uložení svítidla v krabici, včetně výplně, ktorá fixovala svítidlo.

Naši pracovníci Vás budou následně informovat zda je možné poslat pouze náhradní díl.

Pokud je zboží poškozené tak, že není možné poslat náhradní díl, nebo zboží nefunguje a je třeba jej odeslat k nám, prosím dohodněte si s našimi pracovníky některý z těchto forem předání svítidla na reklamaci:

1. Zboží zabalte se všemi náležitostmi a příbalovými letáky, tak aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a označte balík reklamačním štítkem, který Vám pošleme do mailu a balík předejte na nejbližším odběrném místě Zásilkový.

2. Reklamované zboží nám po dohodě můžete poslat na adresu J. Palacha 118/12, 69002 Břeclav, ČR. 

Opodstatněné reklamace se budeme snažit vyřídit, v co nejkratším čase, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží podle zákona č. 634/1992 Sb.

 

Obrázky respektive fotky jsou pouze ilustrační a samotný zboží se může ve skutečnosti mírně lišit například odstínem barvy. Může to být způsobeno jiným světlem v domácnosti oproti fotokomory nebo odstínem výrobní šarže produktu. Tato skutečnost není důvodem k reklamaci.

  • Pokud nám posíláte svítilna na reklamaci balík musí vždy obsahovat:
  • Doklad o koupi
  • Čitelně popsanou závadu a způsob jak se projevuje
  • Zboží musí být zasláno se všemi jeho součástmi, se kterými byl dodán, bez případných znečištění
  • Prodávající neručí za škody způsobené na zboží neodbornou manipulací, nedbalým zacházením, případně působením vis major, tj vnějších událostí, které nemají svůj původ v řízení účastníků smlouvy a jejich vznik nemohli účastníci nijak ovlivnit.

Pred zaslaním zboží nám vždy zavolejte anebo napište e-mail a popište chyby, často se reklamace dají řešit i zaslaním náhradního dílu!

 

7. Možnost vrácení zboží spotřebitelem:

Podle ustanovení § 12 zákona o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji (zákon č.. 108/2000 Sb) má Kupující právo od uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Tato zákonem stanovená lhůta začína plynout jde-li o
a. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží;
b. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

Zboží musí být vráceno v originálním balení, se všemi součástmi a návody, nepoškozené ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal, tak, aby bylo schopné dalšího prodeje.

Prodávající vrátí spotřebiteli cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, který spotřebitel uhradil za zboží včetně nákladů, které spotřebitel vynaložil v souvislosti s objednáním zboží nebo služby nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy a od vrácení zboží. Odstoupit od smlouvy je nutné prokazatelným způsobem (písemně, e-mailem). Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.

Postup vrácení zboží:

Odstoupit od kupní smlouvy může spotřebitel v zákonem stanovené lhůtě prostřednictvím zaslání vyplení formuláře pro odstoupení od smlouvy, který spotřebitel obdržel v prvním e-mailu o vytvoření objednávky v internetovém obchodě profisvitidla.cz.

O vrácení zboží nás prosím předem informujte prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky (viz. kontakty) V případě e-mailové komunikace prosím do textu uveďte:

  • že odstupujete od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě
  • uveďte, o jaké zboží jde, jaká byla jeho cena, číslo faktury a kdy jste zboží převzali
  • uveďte jakým způsobem žádáte vrátit peníze, které Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží. Peníze Vám budou vráceny bez sankcí za odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží však nese zákazník.

Zboží nám prosím neposílejte formou dobírky, tyto zásilky naše prodejna nepřebírá. Zboží musí být vráceno v originálním balení, nepoškozené tak, aby bylo schopné dalšího prodeje.

V případě neoprávněného vrácení zboží bude toto zboží vráceno zákazníkovi na jeho náklady.

8. Ochrana osobních údajů

Společnost profisvitidla.cz s.r.o. J. Palacha 118/12 69002 Břeclav, IČ: 03796710 prohlašuje, že osobní údaje, které vyžaduje při vyplňování objednávkového formuláře nebudou NIKDY poskytnuty třetím osobám (s výjimkou kurýrní služby) a bude je používat výhradně na komunikaci se zákazníkem.

Získané údaje jsou považovány za přísně důvěrné a tak je s nimi v naší firmě i zacházeno.
Kupující prohlašuje, že se před vyplněním objednávky seznámil s těmito všeobecnými obchodními a dodacími podmínkami a reklamačním řádem prodávajícího a že s nimi souhlasí.

9. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi profisvitidla.cz a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující - spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak profisvitidla.cz doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na profisvitidla.cz pro vyřešení nastalé situace.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1.2.2016 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici elektronicky na www.profisvitidla.cz.

 

Přejeme Vám příjemné nakupování v našem internetovém obchodě profisvitidla.cz

 

 

Platobne metody